Jobb

Har jobbat mellan 11.00 och 17.00 idag! Kändes faktiskt riktigt bra och inte alls jobbitg. Det var riktigt kul om jag ska erkänna. Mamma jobbade också, och även Fanny en stund. Plockade fram massvis med nytt som hade kommit och det ledde till att tiden gick mycket fortare. Nu har jag precis kommit hem och har käkat lite. Ska bara blogga klart, sen ska jag möta upp Hanna så ska vi se Prison Break och ta det lugnt!

Har planer på att plugga körkortsteori och fixa PhotoShop imorn så vi slipper denna vedervärdigt äckliga upplösningen på vad jag nu lägger ut! Kvallan, säger jag bara... 






 


Kommentarer
guevacci

Härligt och höra :) med mig är det toppen! Vad händer denna fredag? ;)

2010-11-05 @ 13:42:43
URL: http://guevacci.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0