Vad säger jag om helgen?



Fredagen blev lugn, med en visit till gamla Nilaskolan där Hannas kompis sjöng julsånger. Hon är verkligen duktig den människan. Sen såg jag och Hanna "Stallkompisar" men vi var ganska lessa på det eftersom vi såg det i princip hela sommaren. Lördagen började med jobb där det rullade på väldigt bra och efter det blev det en skoterutflykt med Fanny. Skotern ville inte sammarbeta till en början, och vägrade starta men snart så var vi iväg! Sen när vi kom hem bjöd vi Hanna på hamburgare och efter det for vi och chillade hos Kaisa. Resten av kvällen blev det massa snack och musik!

Idag har jag tagit det lugnt. Har varit ute en sväng på byn med Fanny och nu ska jag plugga för jag har prov imorn. Sen ska jag göra mig klar för bussen till stan.. Inte så taggad...

Kan säga att det i alla fall känns bra att det har varit en hyffsat lugn helg och att det inom kort är jullov!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0