Torsdag

Känner att skolan börjar luta mot jullov redan nu. Lektionerna är inte så seriösa och vi har inte så mycket att göra. Jag har endast ett prov kvar och det är på måndag. Efter skolan bjöd Magda på mat på hennes jobb och jag blev asmätt, trots att hon bara hade lagat mat för två personer. När vi hade ätit klart var det typ kvar till fyra till så ja fråga varför hon hade lagat så mycket, och svaret jag fick var att hon följde receptet för två personer.. Frågan är ju va Magda gör i köket? Hoppas John och Pontus kan svara på den frågan...

Körlektionen jag hade sen gick väldigt bra, men jag var rätt speedad.. Ingen aning om varför.. Nu har jag precis kommit hem och ska börja städa. Kommer ungefär ta hela natten, och efter det ska jag göra en skoluppgift som också kommer ta ett bra tag (Y)

Höjer volymen på musiken och börja städa..

Man ser ju i alla fall golvet..

 

Dock ser man inte så mycket av skrivbordet..

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0