Torsdag

Var nervös för denna dag egentligen. Igår när jag gick och la mig längtade jag till fredag, och ville helst skippa denna torsdag. Jag ville inte ha redovisning på skolan eftersom jag inte var klar med talet. Jag ville inte in till stan för att ha körlektion. Jag ogillar att veta att jag snart måste fara på körskolan. Tycker inte om feelingen.. Efter jag har haft lektionen känns det mycket bättre, men just före är det typ döden. Jag ville inte heller in till stan för att köpa kläder. Det låter verkligen inte som jag eftersom att jag älskar att köpa kläder, men just idag ville jag inte. Mamma bad mig köpa lite kläder jag kunde ha på julafton, så jag var inne i stan i måndags men hittade verkligen ingenting, så jag hade inga förhoppningar idag heller. Det jag verkligen inte ville var att städa, tvätta och diska..

Men allting visade sig gå min väg! Behövde inte redovisa idag, körlektionen gick hur bra som helst, kläderna flög som över mig när jag gick in på Gina och Bik Bok! Farligt dyrt var det inte heller! Väl hemma insåg jag att det faktiskt inte var så mycket att städa, så nu är det gjort det med! Så nu känner jag mig stolt att jag är klar med allt! Därför ska jag ta en välförtjänt tidig kväll!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0