Onsdag

Jag har seriöst dött och återuppstått idag^^

Prov på religionen. Det var fem frågor, och när jag höll på svara på den första så hade mer än hälften av klassen redan lämnat lokalen.. Var alltså klara lååångt före mig. Men det kändes gå bra i alla fall! Sen tänkte jag vara duktig och börja med fac C när jag kom hem men då var det nått problem med Internet Explorer. Tio år senare loggade Ragnar in på msn och lyckligtvis kunde han skicka Firefoxinstallationen och då funkade allt!

Snacka om glad jag blev på killen!

Jim ringde också, så Fanny, om allt går som det ska får vi tillbaka skivorna i helgen (Y)

Nu ska jag nog snart gå isäng (A)









Kommentarer
Anonym

Heheh härligt ;)

2010-12-02 @ 12:41:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0