Onsdag

Sovmorgon! Vad ska man säga? Lovely...

Sen hare vi religion, muntligt tal om häxrörelsen var vad jag sysslade med då. Efter det slutade vi så jag kan inte klaga på att skolan har varit jobbig idag. Efter skolan blev det att gå hem och se en film. Måste erkänna att jag inte är så hurtig i veckan, och jag var inte det förra veckan heller för den delen. Antingen är jag bara skoltrött, men det tror jag inte, för jag tycker att det går bra att vara i skolan. Det är roligt att träffa alla kompisar och kan inte klaga på lektionerna heller för den delen. Dom är rätt så softa! Det kan också vara så som det var i mitten på ettan, då jag inte gjorde något annat än var på skolan och sen for hem och vilade. Jag vet inte varför jag är trött då eftersom jag hellre borde vara utvilad. Men jag kanske borde göra mer, sen sova när jag ska sova och inte alla annan fritid?!

Snart ska jag i alla fall cykla iväg till Coop. Om min cykel vill sammarbeta vill säga. Har tagit in den för att låset ska tina, men jag vet inte om jag får upp det ändå. Jag har hittills inte lyckats få upp det på hela vintern..

När jag kommer hem igen ska jag kanske göra lite småföretagande-uppgifter, annars ska jag se How High!

Välvårdad och proper!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0