Halken

Mer död än levande släpade jag iväg mig själv till körskolan klockan kvart i sju i morse. Sen rullade vi vidare till Fällfors. Jag trodde hela grejen skulle suga eftersom jag inte alls var taggad. Men det visade sig att jag hade hela grejen på min sida. Det var inte lika kul som alla säger att det är. Dom överdriver. Men det var helt okej faktiskt!

Sladdade omkring lite som om att man inte brydde sig om nått. Dedär lät emo, men man kunde ju inte dö precis. Det fanns ju hur mycket plats som helst och det enda man kunde plocka var ju snökanterna på sidorna. Inte så farligt alltså..

När jag kom hem så chilla jag ett tag och hjälpte Fanny med läxan. Hon är inte så smart, så man måste göra det åt henne.. random. Hon går fan samhälls och vad går jag? Media..

Nu har jag bokat några timmar framåt för lite soffligg och när det är gjort ska jag nog sova!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0